loading...

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan hier contact op.

Inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering

Bij StudFix heb je de mogelijkheid, mits je hiervoor verzekerd bent, om de rekening in te dienen bij je verzekering. Neem hiervoor contact op met je verzekeringsmaatschappij.

Kan ik gratis parkeren?

Dat is mogelijk; er is genoeg parkeergelegenheid rondom mijn werklocatie.

Repareer je ook Android devices?

Nee, ik repareer alleen iPhones. Op die manier verklein ik mijn doelgroep om mijn diensten professioneel te houden.

Hoe lang duurt de reparatie?

In de meeste gevallen is de reparatie in één dag afgerond. Als er microsoldeerwerk verricht moet worden aan je iPhone kan het enkele dagen tot enkele weken in beslag nemen.

Kan ik mijn iPhone ook naar je opsturen?

Dat kan zeker, neem dan eerst contact met mij op om de reparatie aan te melden. Ik ben te bereiken via info@studfix.nl of 06 205 055 38.

Kan ik ook zonder afspraak mijn iPhone brengen?

Nee, neem altijd even contact met mij op voordat je je iPhone komt brengen.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

StudFix accepteert betalingen met een chipkaart of creditcard en contactloze betalingen van alle bekende kaarten en betalingen via Apple Pay of Android Pay. Natuurlijk is contant of bankoverschrijving ook mogelijk. Je krijgt altijd een factuur en betalingsbewijs op je doorgegeven emailadres.

Waarom zou ik kiezen voor een refurbished scherm en niet voor een OEM of High Copy?

Neem gerust contact op, ik leg het je graag uit.